söndag 19 juni 2011

Sitter och kollar på festivaler sådär i sista sekund.
Håkan ska till Luleå kalaset.
Daniel Adams-Ray också.
Vilket betyder att jag kan skippa Kiruna festivalen.
Men då missar jag Säkert!
Men far jag på Storsjöyran får jag se, Håkan, Lykke li, Veronica Maggio, Marina & the diamonds, Säkert!, The sounds, Me & my army, Daniel Adams-Ray, Slagsmålsklubben mfl.

Allt i ett med andra ord. De enda jag skulle missa är Teddybears vilka jag ändå skulle missa eftersom de spelar på lördagen på Kiruna festivalen.

SENNN!! Varför var jag fattig och sa nej till att fara på Where the action is? SKIT NER ER! Brandon Flowers, Coldplay, Glasvegas. BARA MASSA BRA + GÖTEBORG.
Sen en till dålig sak är att om jag far på Yran så missar jag Towes födelsedag, och det har jag lovat att inte göra.

Skit sommar. Skippar allt istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar