onsdag 29 juni 2011

2011.06.29

Alla har väl fattat att jag verkligen älskar Parenthood?
Ja iallafall, jag sitter här, tänkte sova efter jag sett klart det näst sista avsnittet av säsong 2. Vilket nu är en omöjlighet. FÖR DET SLUTADE HEMSKT! OCH JAG MÅSTE VETA MER! Och jag vill gråta för att det var hemskt och för att det är sista avsnittet av säsong 2 och för att säsong tre inte kommer förrän i början av Oktober. Jag var bara tvungen att berätta.

Annars idag... jag har solat, träffat Emil, oljat in bordet, kört bil och haft en sådan där dag jag tycker är rätt okej ändå. Trots att den har varit ganska tråkig. Jag har till och med läst i min bok! Jag har som mål att läsa ut Män som hatar kvinnor i sommar. Och jag är en bra bit på vägen nu. Bra jobbat. Imorgon ska jag fortsätta.

Ni andra, ha en fortsatt trevlig natt! Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar