måndag 13 juni 2011

Parenthood

Åh, Parenthood. Så himla fint. Så himla himla fint. Lätt topp tre av mina favorit serier. Delar utan tvekan första platsen med de andra tre i min topp tre. The big bang theory, One tree hill, Skins och Greek. (Jag har svårt att sätta en etta en tvåa och en trea, så jag har fem serier i min topp tre) Åh så himla fin. Min topp tre äger.
(Bakgrunden till detta inlägg var att jag just låg uppe alldeles för länge för att se sista avsnittet av första säsongen Parenthood, nu måste jag sova för jag ska upp tidigt imorgon. Det är måndag och väckaren står på 06.00. Jag ska även väcka mamma klockan.. 06.30 (Om hon skulle ha missat att hennes väckare ringt, hon är döv för tillfället. Hör ingenting man säger åt henne och hon kommer definitivt inte höra sin väckare. HEHE puss och godnatt.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar