måndag 13 juni 2011

Jag ska plantera pengar

Jag har lite problem med pengar just nu. Jag köper alldeles för mycket småsaker jag inte behöver. Godis med andra ord. Skulle jag inte köpa godis skulle jag kanske ha råd att köpa de där fina skorna! Så jag bestämde här och nu att jag inte ska, på hela sommaren, köpa godis med mitt kort, bara med kontanter. Jag kommer så lyckas! HEHE, eller?

Påtal om pengar, kom på nu att jag beställde hem en hatt, en tshirt och ett par shorts förra veckan. Det ska bli kul att se om jag kan ha kläderna. Köpte nämligen en storlek förliten för att min storlek var slut. Jag äger. Det blir väl att skicka tillbaka annars... :D Så löser man problem. Nu har jag bara ett problem kvar. (lögn)
Vad och Hur gör jag i sommar?
Jag har några alternativ... men vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar