måndag 6 juni 2011

2011.06.01-06

Slänger upp en liten snabb resume över vad som hänt under min ledighet (Skulle vilja ge er lite bilder, för ni kommer ju ändå aldrig orka läsa detta, men det finns inga bilder...skit dator):

Onsdag 1/6 - Jag var i skolan och jag fotade lite i studion. På kvällen cyklade Jag Towe och Moa vilse på Marieberg och sedan mötte vi upp Anette, Frida, Evelina, Freyja och Krille. Fina vänner. Sedan åt vi och myste på Nydala. Krille matade fiskmåsarna så att vi blev terroriserade och vi lekte djur och annat kul. Efter detta åkte jag hem, dock inte lika smidigt som jag räknat med. Trodde att det var torsdag så jag hade tänkt ta 23.30 bussen hem, men icket. 23.30 bussen går inte på onsdagar. (Så världens bästa mamma kom och hämtade mig)

Torsdag 2/6 Jag vaknade av ett himla oljud utifrån. Mamma och några andra på gatan hade loppis. Jag tog det lugnt hela dagen och vi åt middag med alla grannar. Sedan cyklade jag Emelie och Malin till Brån för att bada badtunna med Petter, Mikael, John och Greta. Vi slängde oss i älven och sedan badade vi lite mer badtunna. Efter allt badande såg vi film. haha, Tucker and Dale vs. Evil tror jag den hette. Allt detta med ytterligare några av mina fina vänner. Jag cyklade med pappas "nya"cykel och jag säger bara en sak, ALDRIG MER!

Fredag 3/6 - Vaknade upp klockan halv 12 för att vara säker på att inte missa att cykla till konsum och låna ut min gamla kamera till Anna (en glad tjej från klassen, http://hejjagheteranna.blogg.se/ eller så kan ni kolla in denna, lite roligare blogg som hon också äger och skriver på http://lollarn.blogg.se/) som åkt enda från Täfteå. Tröttare än själva fan (ja jag får säga så) tog jag mig i alla fall upp och tog det lite lugnt innan Anna smsade och sade att hon var i Brännland. Då cyklade jag upp på konsum, lämnade kameran och köpte glass. Efter det jobbade jag med bildspelet.

Lördag 4/6 - Lördagen bestod av bildspel. Arg var jag mest hela tiden men jag fick nog ihop något ändå.

Söndag 5/6 - Söndagen bestod av portfolio. Jag fick inte ihop något, dock fick jag många ideér och valde ut en serie i alla fall (Y)

Måndag 6/6 - Måndag den sjätte juni, Sveriges nationaldag. Det har jobbats på med portfolion. HELA DAGEN! Jag är något less. Är inte ens färdig. Har tre valfria och motiveringen till bildspelet och portfolion kvar. Måste även kolla igenom bildspelet och se om det är färdigt, om inte, ja, då är jag körd. Nu ska jag göra färdigt, ducha och sedan sova. Skola igen imorgon.

Under dessa dagar har jag lyssnat en massa på musik, sett en massa The middle, parenthood och Dirty sexy money. Jag har även sett på Greys anatomy och utöver detta har jag sovit en massa och tänkt alldeles för mycket. Jag har hängt ute på gården och i solen en del också och kört lite bil. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar