fredag 17 juni 2011

http://goodnightmyfriend.blogspot.com

Det finns dem som kommer att hata detta, älska detta, tycka det är helt okej eller inte ha någon åsikt alls.

Jag kommer att publicera gamla inlägg från andra bloggar. När det skrevs kommer att synas i rubriken. Mer då... kommer troligtvis att publiceras bitar ur låtar och annat jag känner för.

Vad är egentligen syftet med att publicera gammalt?
Jag ska försöka hitta ett bra svar till det.

Jag kommer hata mig själv efter ett tag för att jag gör detta, kommer säkert att ta bort den efter någon dag, men jag ger det ett försök. Kan ju vara lite roligt.

Varför gör jag det om jag nu säger att jag kommer att hata mig själv för det?
Inte den blekaste. Det känns bra på något sätt och mycket av det jag skrivit är inte ens något som speglar hur jag känt, tyckt eller tänkt. Det kan vara sådant jag bara vid slumpade tillfällen skrivit av någon, vilken som helst, anledning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar