tisdag 21 juni 2011

2011.06.21

Lovet bara flyger iväg.
Faktiskt.
Men jag har inte gjort något alls ännu.
Jag har träffat Emelie, vi har myst i hennes husvagn, ätit godis och chips och sett på film.
Jag har även hunnit träffa en väldigt upptagen man, Emil. Det var trevligt men nu är han upptagen resten av sommaren igen.
Snart kommer Towe hit. Det känns kul.
Mormor och morfar ska också dyka upp under dagen.


Snart far Freyja till Australien, Evelina till Luleå och Olivia upp mot Kiruna. Vi kanske skulle träffas imorgon. Hoppashoppas.

Jaja, nu tvingar mamma mig att vädra i husvagnen... kanske ska jag borsta tänderna också.. hejdå

2 kommentarer:

  1. Sv: HAR DU SETT DEM LIVE!? :O Var när hur? ^^, Åh, det hade varit så kuligt å se dom live alltså! Va gjorde dom för roligheter? :)

    SvaraRadera
  2. MMMAHAOW!!(??) Om du råkar höra att de ska spela ngnstans kan du väl säga till? ;)

    SvaraRadera