söndag 28 juni 2009

Skor

Såhär ligger det till.
Jag har 11 par skor stående på mitt golv och ett par som hänger på tork ute. (Var tvungen att tvätta dom. dom var så skitiga.) Och jag har ett problem. Jag vet inte vilka jag ska ha med mig. Flipflopsen och crocsen ska med, (dom gamla) Ska även köpa nya flipflops så känns onädigt att ta med dom. Sen följer dom ny tvättade med och mina vita tygskor. sen ska mina svarta converse med och min svartröda tygskor (med klack) Det där påminde mig om att jag måste köpa skavsårsplåster. Sen ska jag köpa ett par skor jag checkat in tidigare imorgon dom ska också med. och nu är i uppe i 6 skor + dom jag ska köpa imorgon. Känns mycket onödigt att ta med så många skor. Men skor är nödvändigt. jag kommer troligtvis köpa skor i östersund också. (Om jag lyckas hitta några) Herregud Moa gerej nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar