lördag 27 juni 2009

Jag hatar värme, regna lite för min skull?

Härligt att vakna upp kl 06.50 och kolla temperaturen och se att den står på 35.7 härliga varma grader. KOM IGEN! INGEN KAN SOVA MED SÅ VARMT! Och fönstert var öppet. BÅDA FÖNSTRENA VAR ÖPPNA. jag orkar inte. sjukt varmt.
Funderar på att slå upp tältet idag och sova där istället. Säg vad ni vill men jag måste få sova.

Nu for Erik, pappa och Mange iväg med Manges bil på Wheels, det värsta är nog att pappa kör xD Mange var tydligen en aning onykter fortfarande sen natten partaj. haha. Skulle vilja se pappa cruisa (stavning?) runt i umeå med den. xD Blir kul! Finns säker nå bilder.

Nu ska jag ta en dusch. För så här ofräsh har jag inte känt på på flera veckor och flera år. herregud. Nästan klibbig.

HARE

1 kommentar:

  1. i tältet kommer det bli ännu varmare din galning :O

    /lubisa

    SvaraRadera