lördag 13 juni 2009

Jävla traktor som väckte mig idag kring 13.40. Är ju sjukt trött efter igår! haha.
For ju iallafall och forspaddlade. Sjukt kul. Vi tippade också! Med den stora båten! (gummibåtar) Mikael E hade tydligen aldrig gjort det förut, men det var ju en upplevelse och tjejerna som var med. JAG HAR ALDRIG HÖRT NÅGRA SKRIKA SÅ MYCKET! Halvdöv nu typ. Men sen efter det for vi till Johns farmor och farfar. Det skulle ta högst en kvart där. Efter 2 timmar gick vi till bilden och väntade där i stället. John var vaken max 40 minuter. Sen började hansvamla om bajs. Minns inte riktigt vad han sa. Kul det också xD Väl hemma fick jga världens huvudverk. Detta var ju kring kl 3 och jag hade ingen aning om vars nyckeln hem fanns eller vars vi hade alvedon eller något. Men jag kom in och gick och la mig tillslut. Men väckte trakortn mig.

Flashbacks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar