tisdag 16 juni 2009

KILLAR! KOM IGEN!

Vi närmar oss slutet av veckan.
Slutet av veckan betyder, BRÖLLOP!
Klänningen jag skulle h ahaft på skolavslutningen skulle ha kommit idag. Efter att den blivit mängder av försenad. Så jag tog klänningen jag skulle ha på bröllopet på skolavslutningen och tänkte. "Jag tar skolavslutnings klänningen på bröllopet istället! =)" Men idag kom det ett brev, DEN BLEV SLUTSÅLD EFTER 1½ MÅNADS VÄNTAN. Jag får ha samma klänning på bröllopet, det gör kanske inget men ändå.

Måste sova nu men imorgon får jag bleach och naruto. =)
Något att längta till när jag är på mitt utusla sommarjobb. =)

En sak till, killar borde blogga.
Jag vet inte om killar snackar känslor.
Men jag känner en hel del killar som skulle behöva få ur sig en massa känslor.
Vad passar då bättre än att skriva en blogg?
Ingen behöver veta om att ni bloggar.
Men skriv av er lite.
Prova iallafall?
HEJDÅ

2 kommentarer:

  1. moa du är bäst!;)

    SvaraRadera
  2. De finns faktiskt fler killar än man tror som bloggar! :)
    Shiit kul att läsa faktiskt! (=

    SvaraRadera