fredag 12 juni 2009

JAG SAKNAR ÅRSKURS 9

Hejhopp, =)
Första dagen på sommarelovet.
Gårdags kvällen var väl ingen höjdare men fick se alla fina människor iallafall. =)
Idag for jag till staden med min mor.
Slösade en hel del pengar.
1204,50;- exakt. Plus 30;-, dom pengarna gick till Ludvig innan jag for till stan. xD Köpte en manga bok av honom! :O haha.

Dagens inköp:
Lila tunika
Grå tunika
Ett par skor
Vita leggings
Svarta leggings
Svart bh
Vit bh
EN BÖRS! (ÄNTLIGEN)
&
Ett halsband (A)
Jag fick faktist något gjort idag. Helt otroligt!
Sen igår fick jag ju också saker!
Fick först på morgonen ett halsband av mamma. Min månadssten. =)
Sen fick jag ett objektiv av pappa! =D (A)
och Umeå C present kort =) 500;- av mormor & morfar. =) Kan använda dom på lite olika ställen i Umeå city. =) Perfa! Sen innan jag drog till Vännäs kom Emma och Albin förbi och lämnade två små lådor. I första lådan var det bara ett kort och i andra var det ett halsband till! Jätte fint! och ikväll blir det typ forspaddling med John, mikael, pappa, johns pappa, en klass från skellefteå och typ fler vad vet jag. hehe.


Kudden ni ser fick jag också av mormor och morfar (A) och kaninen ? en ros fick vi av lärarna =)
Det kommer nog bli tungt i höst. 9an kommer inte finnas.
Hare bra! HEJDÅ

3 kommentarer:

  1. Sv; Heheh kung! :D Ja, hon är ju klockren^^ eller inte alls, bara jobbig.. Men hon ställer alltid följdfrågor på allt om och om igen... Betygen gick åt helvette, men jag behöver inte gå om iaf.

    Gick de 1200 på lite kläder och så?.. :P

    SvaraRadera
  2. Hej jag heter John Eklund och gillar Gotes kebaber, dom är ruskigt goda. Dom kan inhandlas på El Soeto El Goeto i V.S som står för västra spöland.

    SvaraRadera