onsdag 24 juni 2009

JOBB OCH SJUKDOM

Jag jobbar och sliter i mina sjukaste dagar just nu.
febern kommer och går men jobbet måste göras.
Annars blir inga pengar.
Det är förövrigt sjuktvarmt ute! :O ÄNTLIGEN! Men för varmt kan tyckas.

Retades med mamma idag på studsmattan. hahah det var lite roligt faktist. Skulle ge er en film om jag filmat men det gjorde jag förstås inte xD Imorgon hämtar vi den nya bilen, jag får troligen mitt objektiv ( :D :D :D ) och helt ärligt, jag har köpt the sims 3 ( !!!!! ) hihi. Kommer nog imorgon det också. Hoppas vädret består och att inget händer under morgondagen.

På tisdag bär det av till sommarens höjdpunkt. (Kanske har nämt det? ) ÖSTERSUND! Men missar invigningen :O Den är ingen höjdare med ändå (A) Kommer någon gång under tisdags kvällen. Mormor och morfar är med! Nybilen också! ;) och troligtvis en Frisk Moa. :) ( mycket och i den där meningen ) iallafall, krya på mig och godnatt mina vänner.
HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar