torsdag 11 juni 2009

Skolavslutningen och en klurig mormor

Min mormor.
Helt seriöst.
Hon är bra.
Bra på riktigt.
Och jag skrattade åt henne idag.
Vi satt här hemma och öppnade paket och sen utbrister hon.
- VEM AV POJKARNA IDAG ÄR DIN FAVORIT?
Jag blev ju inte bara lite förvånad över hennes attack. Attack är fel. haha, men ja.
Sen kollade vi på bilderna och mormor frågade efter varje bild på någon kille om det var min favorit. Hon sa även att det är sådant hon måste veta. Hon måste godkänna honom tydligen. haha. Sen innan dom for stod jag där ute med dom och sen utbrister hon i skratt. Och säger sedan.
- Ja man ser ju vem du har fått dina ben ifrån.
Vad ska man säga då?
jag såg ut som ett frågetecken sen säger hon.
- Moa, jag menar att du har fina ben. Väldigt fina ben!

1 kommentar:

  1. Haha kung mormor ;) Min farmor(Matte's mormor) frågade typ bara om de gick bra med att hitta kläder till avslutningen, om håret vart bra och hur mina betyg vart. :s

    Kommer bli så fett tråkigt att inte kunna träffa er alla tsm igen :'( Saknar er så sjukt mycke!!

    SvaraRadera