tisdag 5 maj 2009

Tött? Det kan du ge dig fan på.

hm... Nämnde jag att mitt hår är fail?
HAHAH. SJÄLVKLART INTE!
Det failar ofta iallafall.
Och oftast då det failar mest säger folk att mitt hår är häftigt.
Då skäms jag.

Men iallafall. Tillbaka till rubriken. Pratade jag om den tidigare? Nej.
Måste ha något med det som står i rubriken att göra.
Jag är trött!
Vilken nyhet.
Nej mitt folk det är inte en nyhet. Jag är alltid trött. Iallfall, Jag la mig i våningsängen med benen rätt upp, OCH somnade mitt folk. SOMNADE. Sen när jag vaknade (4minuter senare) så hade jag bara höger ben uppåt. Seriöst! Varför kan inte jag sova som en mäniska för en gångs skull.
Till saken. Mitt ben gör ont och jag har sockerdricka i det.

Så till er som läste det där.
Jag står upp och skriver.
Varför?
Jag kan inte sitta ner.

/Moa "Tröttlisa" Lapinniemi

2 kommentarer:

  1. men du:S ajdå:/ om du menar att håret är som på din bdb/msn bild(som jag förövrigt har i min mobil nu), så säger jag: de är inte fail!! SÖÖÖT är ordet:) och håret är fint(menar det inte skämmas) och du har vackra ögon btw(A) ;)

    SvaraRadera
  2. lollan alias lovisa6 maj 2009 kl. 17:44

    jag gillar din blogg (A)
    du är lika värdelöst smart som jag är (Y)
    seriously. bra grejer.

    SvaraRadera