torsdag 7 maj 2009

Ojojoj, jag håller verkligen på att bli gammal.
Sover middag! hehehhe

Undra om jag börjat skriva lol också? xD hahaha

Förövrigt har jag nu fixat mitt leg efter många om och men, och jag fryser.

Min mamma är nästan smartare än mig.

Jag börjar sen äre mamma osv...

- Nej, deras bil är mörkare.
-Vadå HEJ RUNES BIL!? Moa vad menar du?


Sen var hon så där "smart" igen. Men ni tycker itne detta är lika roligt som jag eftersom jag inte är duktig på att berätta hur röster låter.
-Moa, du vet att Umeå är känd för sina björkar? Björkarnas stad.
- Ja?
- Men idag blåser det mycket.
- Jaha? och med det vill du säga?
- Idag blev Umeå de blåstas stad. FATTAR DU?
- Eh, ja hehe.
- Det blåser och dom i Umeå är blåsta. Använder man ordtet blåst fortfarande. I sammanhanget, ÄR DU BLÅST ELLE?
- Nej mamma, bara du och Åsa.
- Jaha, men då blev väl Umeå den blåsiga staden då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar