söndag 24 maj 2009

Hej, MOA HÄR!
Hemma nu igen! "Ledensgubbe"
Kom hem kl 6 imorse! =O herregud.
Det spårade faktist inte ur helt!
Inte alls kan jag tycka.
Visst, det var lite kaos i början.
En plats för lite på tåget och för små klassrum. Men allt löste sig! Och vi fick en härlig helg i Götebort med bra väder till och med!
jajaja, jag vet att det regnade lite också. Men det spelar ingen roll (A)
Liseberg, jadu. BALDER ÄGDE! Även om jag höll på att skita ner mig xD Kanonen var även mycket mycket bra! Men den var så kort och det var mega lång kö. Ändå inte så lång kö. 25 minuter på dom flesta (som mest) fast på Balder och Kanonen var det typ 40 eller någe.
Två tummar upp på denna resa!
Även om "klassrese känslan" först kom på tåget hem xD. Blev inte mycket shopping för mig! Skor. Sen lyckades man ju tappa börs jävlen på en buss. Stupid. Jag har en massa bilder också! men nej, ni får dom inte nu. Jag har inte tid. Måste skriva mitt so arbete. För jag ska tydligen bort nästa helg! =D

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar