fredag 15 maj 2009

HEJHEJHEJHEJ!

Göteborg på onsdag..
Har varit sjuk Onsdag Torsdag.
Men på torsdagen orkade jag inte vara hemma så gick till skolan ändå.
Måndag var vi tjejer på simulatskytte! =D Kul. =D Sedan skulle jag på sjukhuset. dom bad mig komma tillbaka på Tisdag.

Allstå tisdagen som var den här veckan. När jag kom dit så sa läkaren att jag skulle komma tillbaka på torsdag (IGÅR) och när jag kom dit så opererade han min fucking tååå! =D Nu ska den alltså snart vara frisk och kry.

På tal om något helt annat. Jag är beroende av min telefon. Eller av att smsa. Har bytt sånt där abonnemang men fick fel! =O Så i onsdags när jag låg i soffan fick jag ett sms om att jag hade TELIA! helt cp. Dyrt också. Kostade mig skjortan. Och idag! IDAG KOM DET ETT NYTT JEVLA KORT! Jag vill ju inte ha telia! Och inte dyr telia heller. Telia Flexibel eller någet hette det. Men mamma for och fixade det där, så nu har jag halebop igen :] och kan snart smsa. :]

Ha en bra helg mia vänner! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar