söndag 3 maj 2009

3 Maj hit och dit

Hur töntigt blev inte mitt "bloggnamn".
Blogg adress kanske det heter.
VANILJCHOKLAD!
HALLÅ?
Inget jag ville ha funkade.
Inte ens wingli.
.


Något mycket konstigt är att jag sitter och lyssnar på Britney Spears.
BRITNEY SPEARS MITT FOLK!
Jag har inte lyssna på Brittan sen jag var typ 9 bast,
och nu lyssnar jag på If U seek Amy.
På Repeat också. ( PINSAMT men sant, jag gick in på min andra älsklings sida:
www.Tyda.se för att ta reda på hur repeat stavas. Mycket bra sida det där! (Min första favorit sida är wikipedia (parentes i parentesens parentes) Ni vet www.wikipedia.se den sidan som äger www.google.se )
Typ töntigaste låten.
Men ja, repeat it is..
.
"Love me, hate me
Say what you want about me
But all of the boys and all of the girls
Are begging to if you seek Amy"



Bjuppar på en bild på min idol.
TRÄFFADE ( Såg honom idag :] )



/MOA LINNÉA LAPINNIEMI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar