lördag 16 maj 2009

Lördag.

har nu varit vaken i... 12, 13,14.20.
3 timmar och 20 minuter ungefär.
Har inte ens ätit ännu :O
HUNGRIG!
Hm,.. ska kanske gå ut. Ja. Blir nog så.
Men först ska jag se ännu mer Hannah Montana!
NYA AVSNITT JUU =O
Och sen måste jag plugga och se reaper....

SOMMARLOV SNABBA PÅ!

Var just in på Ella och Olivias blogg.
Kolla in den vet jag!
http://www.ellaolivia.blogg.se/
Olivia la iallafall ut horoskop.
Och jag blev alldeles varm i kroppen när det stod att jag skulle dö av en könssjukdom. Smällar man får ta.

Igår var ju lite annorlunda. och idag brann det i Vännäsby igen.
Igår grillade vi och trodde vi blev typ jagna av polisen eller något liknanade.

BYE

1 kommentar:

  1. Haha, ja, dom är fan så. Mitt lejon stämmer ändå hyffsat, vill ju verkligen inte att de ska det, men ja... Tack för länkningen haha :D

    SvaraRadera