söndag 10 maj 2009

Lårkaka

Fredagskvällen blev hos Petter :O
Petter, Danne och Micke.
Vi såg typ på reaper och the butterfly effect 2 :D
och spelade mario party en stund.
Men sen när vi skulle se typ scrubs och family guy (vi såg american dad också xD)
Så fanns det inte någon tid kvar. =(
På megavideo kan man ju bara se 72 minuter.
Så då såg vi anime.
Började med Power Puff pinglorna. Men det var inte Cartoon network pinglorna utan några som typ var som Sailor moon och ett tu tre så såg vi sailor moon istället! =O Det slutade iallafall med att vi såg FMA. Sen vid halv 2 såg vi scrubs! =D Ni kan inte gissa hur trött jag var.
Sen vare lördag :O
Klev upp på morgonen (ofc)
For iväg på leos och lämnade alla barnen sen for jag tillstaden med min moder och köpte skor! =D Det kommer bli en utmaning. Senare på kvällen så smsade Jessica och sa att vi skulle grilla. Jag for hem och bytte om sedan smsar jag till Jessica och säger att det kommer börja regna. När hon senare kommer på sin moppe och stannar utanför min gård blixtrar det till, sedan mullar det och börjar ös regan! Stod i fönster och kollade på henne när hon hoppade av moppen och sprang in till oss. hahah det var lite roligt. Sen drog vi till Jessica och spelade Buzz med Emil =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar