Jag
vill här med tacka och bocka för en mycket bra helg! Jag vill även be
om ursäkt till dem jag smittat med min förkylning. Jag tänker säga
Grattis till Rutger som fyllde 50 år och tacka för att jag fick vara en
del av firandet av hans födelsedag. En bra avslutning på vecka 37!
Det var tänkt att jag skulle vara
frisk i Fredags när det var dags att stressa in till staden. Det var
även tänkt att jag skulle vara frisk nu och hur glad som helst berätta
om min fantastiska helg!
Jag
kommer tyvärr inte orka det och tänker istället berätta för er hur jag
just, dyngsur i svett, har vaknat upp ur något slags koma. Försökte när
jag kom hem att se en film, fungerade inte. Somnade och har sovit sedan
dess.
Jag tänker ge mig på ett försök att sammanfatta min helg. En helg jag trodde skulle sluta i katastrof (
om man tänker på hur febrig och stressig jag var i fredags när mitt äventyr började)
 |
| Redigering: Towe |
Fredag -
Jag
stressade ner alla kläder och prylar i en väska. Hängde med Towe,
Freyja, Moa S, Petter, Mikael M och Fanny hemma hos Moa S i stora staden
Umeå. Under kvällen stötte under kvällen på Robin, Dennis och Jesper.
För er som inte vet vilka alla dess är tänker jag berätta
Towe, Freyja och Petter - Dom vet ni nog vid detta lag vilka de är! (
Hoppas jag i varje fall!)
Mikael Müller - En pojke som gick i min klass under högstadiet.
Moa Sehlstedt - En flicka som har gått i Towes klass under sin tid på Hagaskolan och som alltid faller för
Vännäspojkar.
Robin Fjällström - Robin är Towes äldre bror. Kul filur med
grymma dansmoves!
Dennis Fjällström
- Dennis är Towe och Robins äldsta kusin. Han tycker om skotrar och
Celine Dion. (
Han avgudar även Towes sång, men vem gör inte det liksom?)
Fanny
Ågren -
Towes pappas kusin/Towes pappas mammas systers dotter.
Hon... jag tänkte skriva något jätte roligt här... pratar i sömnen? Något som båda syskonen Ågren delar är att de är riktigt duktiga på
att snarka!
Jesper Ågren -
Towes pappas kusin/Towes pappas mammas
systers son. Tänkte skriva att han var hennes dotter, men det vore lite
fel. (
Även väldigt roligt med tanke på helgens skämt)
 |
| Redigering: Towe |
Lördag
-
På lördag morgon vaknade jag, Towe och Fanny upp hemma hos Towes
mormor och morfar. Vi åt frukost och begav oss sedan ner till familjen
Fjällström. Vi gjorde oss i ordning och begav oss till fest lokalen.
Festen bestod, av god mat, gitarr och sång i duschen, skratt, tårar och
dans. Alkoholhaltiga drycker, massor av folk och ett försök till att
trängas i toalettkön med hjälp av toalettpappret ;)
 |
| Redigering: Towe |
Senare,
eller hur man nu ska se det, mot morgonkvisten, där kring fyra gick vi
ungdomar vidare hem till Towe för efterfest.
Blev dock inte mycket till efterfest.
Jesper somnade på soffan, snarkade och gick ej att väcka.
Dennis tog en
taxi till sitt boende och
Robin och Fanny försvann. Så jag och Towe
bestämde oss för att cykla iväg till hennes mormor och morfar för att få
oss lite sömn, märk här att klockan var kring 5 och att klockan nästan
hade hunnit bli 6 innan vi somnat.
 |
| Redigering: Towe |
Söndag -
Jag
vaknade, sena drag i nacken. Inte nöjd. Kollar på klockan, 10.00.
Tänker, ahmen fan va skönt!
Har ju sovit nästan 10 timmar! :D :D :D
SKÖNT! (
Inser sedan att... ja, klockan hade ju nästan hunnit bli 06.00
innan vi kom i säng)
Efter frukost drog vi oss ner till Towe igen,
i soffan hittar vi några pigga individer. Hela söndagen var seg och vi
orkade ingenting. Jag hade inga pengar så jag tog mig inte hem. Fick sova hos Towe som tur var!
 |
| Redigering: Towe |
Jag, Towe, Fanny och
Jesper cyklade runt på Ersboda. Hamnade på Willys och såg sedan film.
(
Robin var med på film delen han också). Sen gick vi och la oss. Inte
mycket sömn inatt heller. Kring två gick vi och la oss. Sängen gnekade
och syskonen Ågren snarkade. Det var intressant och klockan 07.00 ringde
deras väckarklocka. Dags för dem att åka hem till Värnamo.
 |
| Redigering: Towe |