onsdag 24 november 2010

Vilken dag säger jag bara!
Började med sovmorgon som vanligt, for sedan till sjukgymnasten och efter det var det Svenska som gällde.
Tog sedan 16.00 bussen hem. Alltid lika intressant.
Iallafall, klev av som vanligt och allt var frid och fröjd.
Kom hem kollade på min nya jacka och satt mig sedan framför datorn.
Sen ser jag att Mikael skriver till mig på msn.
Läser då att jag glömt min telefon på bussen.
HALLÅ MOA?! Vad händer?
Sedan lugnar han mig och säger att han har den och att han kommer förbi med den senare.

Hur glömde jag mobilen på bussen? Herregud.
Tur att jag fick tillbaka den iallafall!
TACK TILL MIKAEL OCKSÅ!
Nu ska jag se på Greys och sedan gå och lägga mig.

"men jag fattar inte, du som brukar hålla så hårt i din lilla älsklings bebis"
- Towe Fjällström 17 år

1 kommentar:

  1. Tur att Du har killar som håller reda på Dina saker !!!!

    SvaraRadera