måndag 8 november 2010

Första skoldagen efter lovet gjord. Bra jobbat Moa! :D
Mediakommunikationen gick bra. Vi gick igenom information och pratade om hur vi ska göra nästa grej. Sen var det svenska, lyssnade på redovisningar och efter det var det samhälls då våran lärare Mats påminde om provet vi ska ha nästa vecka.... ILLA.

Så jag måste plugga till samhälls provet och skriva svenskan. Men det ska jag nog klara. OCH JUSTE, efter allt detta så var det dags för Matte. Vi skulle få tillbaka provet, och vet ni? JAG KLARADE DET! HAHA JAG KLARADE DET! Lyckligast i världen kände jag mig som.

Imorgon är jag ledig så då blir det att plugga och sova lite (A). Jaja, nu ska jag väl göra något annat. Hejdå

3 kommentarer:

  1. Du är så bra Moa. Tänk att det ordnade sig trots din frustration både före och efter provet. Nu kan du lägga det bakom dig och ta tag i nästa projekt. Tuta och kör. MM

    SvaraRadera
  2. Jag och Olivia har studiebesök på pedagogiskt ledarskap :)
    Vi måste inte fixa praktikplatser själv men om vill vara på nått speciellt ställe och har kontakter så är det ju bra att fixa det själv. Jag funderar på att vara på en kristen tv-kanal i Malmö :P
    Men ni har väl i alla fall fått ett papper av Lotta som man ska lämna in med typ önskemål och så?

    SvaraRadera