tisdag 16 november 2010

Det är svårt att få något gjort när inget fungerar.
Jag var fast besluten om att jag skulle till skolan idag.
Tror ni att jag har varit i skolan idag?
Nej, inte direkt.
Jag vaknade kring 4, efter att faktiskt ha sovit utan att hosta.
Vaknade iallafall av hosta, så jag gick och tog cocillana som mamma sagt att jag skulle göra. Det gick bara 30 minuter sen kom den upp igen (Y) tänkte inte mer på det och gick och la mig igen.

Sen klev jag upp när klockan ringde kl 6. Jag gick ner, gick på toa och sen när jag skulle duscha blev jag jätte illamående och yr. Så jag satt mig ner på golvet ett tag för att återfå balansen, sen duschade jag. Efter duschen var det kört. Spydde igen, och igen, och ja, igen. Men jag visste ju vad det berodde på så tänkte att det inte borde vara ett problem.



Jag gjorde mig i ordning och var nästan färdig när jag insåg att det inte skulle funka. Så nu ligger jag här i mamma och pappas säng och mår som skit. Kan inte sitta eller stå upp utan att må riktigt riktigt illa och bli yr. Kan knappt ligga. Har försökt plugga samhälls, eftersom provet är på torsdag och jag har noll koll. Hur tror ni att det gick? Inte bra alls.

Så idag har jag inte heller fått något gjort. Sen som grädde på moset har jag missat en massa i skolan. Jag orkar inte. Nu ska jag försöka göra något. Eller ne juste, jag kan inte. Hejdå.

2 kommentarer:

  1. vi fick nio poäng i nutidskrysset yeeeeah!!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att Du snart blir frisk. Det är inte kul att vara sjuk.
    Du kanske inte tål Cocilianan....

    SvaraRadera