onsdag 17 november 2010

Och kunde du älska mig om jag föll i tusen bitar?

Jag vill ha en perfekt soffa, i ett vardagsrum med mörkröda väggar. Vid soffan ska det vara ett mörkt bord med massa stearin ljus och i soffan ska det finnas perfekt stora kuddar och de kuddarna ska vara perfekt mjuka. Hela rummet ska vara fyllt med stearin ljus. Sen vill jag ha sådana där perfekta nudelskålar.

Om någon skulle fråga mig hur en perfekt fredagskväll ska se ut skulle jag svara att jag skulle vilja sitta i det där vardagsrummet, med fina vänner eller världens finaste pojke, och äta nudlar i de perfekta skålarna, i den perfekta soffan, med alla stearinljus och de mörkröda väggarna.
Efter nudlarna ska det ses på någon typisk mysig kärleksfilm där allt slutar bra eller någon riktigt ruggig skräckis som man inte kan skratta åt. Harry Potter vore också helt okej, sen kan man väl alltid titta på en sådan där TYPISK tjej film.
Till filmen skulle det vara fint med vispad cola/trockadero, godis och jordnötsringar+Pringles. Helt perfekt vore det med mjölkchoklad, lakrits och MJÖLK.

Där har ni det, en perfekt fredagskväll.

3 kommentarer:

  1. Det lät som en väldigt bra fredagskväll. Hur ska man kunna hitta en sån?

    SvaraRadera
  2. när ska vi ha den där perfekta fredagskvällen då?:(

    SvaraRadera
  3. DEN VAR BÄST! Men det har jag ju redan sagt nu ;). Gå och se den nuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

    SvaraRadera