måndag 15 november 2010

Ensam ändå synligt älskad, om än ytligt

Har nu suttit i några timmar med Samhällsboken som bästa vän. Men jag tror nog att jag lite smått gett upp nu. Jag tar nya tag imorgon på samhällslektionen och sedan efter skolan. Ska även försöka hinna snegla på det som min kära matte grupp gjort på lektionen idag eftersom jag missade det. Fast det får vänta.

I veckan:
- Samhällsprov
- Bokrecension på engelskan
- Svenska arbete om bok (Redovisning nästa vecka?)
- Porträtt inlämning

Något mer tror jag inte att det är. Ska göra allt jag kan för att bli av med hostan. Imorgon har jag tänkt gå till skolan. För tänk er, jag ska inte hosta inatt. :D haha eller vi får väl se hur det blir med det. Men till skolan ska jag!

1 kommentar:

  1. Redovisning nästa vecka ja! Förbered till måndag! :)

    /Evelina

    SvaraRadera