onsdag 30 januari 2013

2013.01.30

Jag började dagen med lunch tillsammans med Petrus. Tog mig sedan i snöslask och "stormvindar" till Vasaplan där jag skulle möta Towe. När hon tillslut dök upp gick vi ner till station för att fika och sedan gick på på träningskläder jakt. Detta skulle sluta i att Towe hade hittat träningskläder, vilket hon också gjorde. Men även jag köpte mig lite träningskläder. Jag som inte ens får träna. Äsch, någon gång får jag säkert användning för dem. ;)
Tog sedan en överfull buss ner till Petrus för att vara där i 1 timme innan jag for hem för att söka ett sommarjobb. *sökandet har bara börjat*


Nu tänker jag se någon serie sedan sova innan jag måste ta en promenad till jobbet imorgon klockan halv sju. Hej och hå hejdå

1 kommentar:

  1. Känn dig inte som en stalker! Jag följer ju dig på insta, så i sådana fall är vi kvitt..
    Tack så hemskt mycket för din kommentar, förresten!

    Här är min nya adress:
    http://isola.blo.gg

    SvaraRadera