tisdag 22 januari 2013

2013.01.22

Nyduschad och redo för sängen. Tills jag tittade på klockan. Den var visst inte mer än kvart över sju.
Jag vaknade och hade ont i ryggen, som vanligt nu för tiden. Men det var definitivt bättre än igår kväll! Heerreeguud. Jag skulle på ett möte på arbetsförmedlingen klockan 13 så jag tvingades, trots värk, kliva upp och lämna Petrus i Röbäck.
Imorgon bitti bär det av till verkligheten och jobb igen. Det känns lite jobbigt som vanligt men det blir nog bra ändå! Brukar ju inte vara något problem.

De senaste dagarna har bjudit på vårväder. Helt otroligt fint och inspirerande. Lyckas verkligen hålla mig uppe på ytan. Snälla solen, stanna här.

Förhandsbokade Håkans nya idag också! 17 april kommer den. Jag är super excited!!!!!! Nu ska jag borsta tänderna, se på House of lies och kanske någon till serie innan jag bäddar ner mig. HEJDÅ!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar