söndag 20 januari 2013

2013.01.20

Jag och Petrus tog oss under förmiddagen in till stan med buss. Efter någon timme nere i Röbäck så återvände vi in till stan för att äta middag med Towe och Freyja. Sushi åt dom och allt var frid och fröjd så att säga, förutom att jag var hungrig. När flickorna senare lämnade oss gick vi på Subway och jag fiiiccckkk ääättaaaa. Underbart. Lyckades dock bita mig i tungan. Det gjorde hemskt ont och blödde massor. Köpte sedan med mig 2 Cheese and onion påsar med chips (sådana små som jag åt i London) för att sedan upptäcka att Ica Gourmet har börjat sälja dessa i större påsar. Helt underbara nyheter. Tror jag ska lagra några sådana påsar senare. ;)


Nu ska jag gå och lägga mig snart så jag orkar kliva upp och åka upp till Norrlandskliniken. Vet inte ännu vad dagen där har att erbjuda. Jag kan inte annat än hoppas att det går bra! Har kollat bussarna upp dit och allt är planerat perfekt. Ska inte kunna gå fel med andra ord. Går och borstar tänderna nu. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar