måndag 14 januari 2013

2013.01.14

Hejhejhejhemsktmyckethej.

Helgen började hos Towe. Bästa trion. Jag, Towe och Freyja. Vi myste, såg på film och skrattade. Mycket har hänt sen sist vi sågs men ändå inte. In på natten kom Petrus och hämtade mig och Freyja.

Lördagen gjorde jag och Petrus ett biobesök. Jack Reacher fick det bli och jag tyckte den var rätt bra. Inte allt för mycket att tänka på, vilket är vad jag kan se på just nu när jag inte riktigt orkar koncentrera mig.

Sedan kom ätar söndagen. Känns som om jag ätit ihjäl mig. Kakor, bullar, kladdkaka, tacopaj, sallad och gurka i mängder. Petrus mamma skulle firas och det var massor med nya människor. Avslutade i alla fall helgen här hemma med Petrus.

och eftersom Anna fyller år idag så kan jag väl passa på att slänga iväg ett Grattis.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ANNA! :D

Annars då? Sitter hemma idag med värk i hela kroppen. Jag hoppas att det inte är någon sjukdom på gång och att det bara är den vanliga värken.
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar