måndag 21 januari 2013

2013.01.21

Dagen började med ett besök hos en sjukgymnast och massa läkare. Det känns bra faktiskt, det känns som om de tar mig på allvar och verkligen försöker se en lösning. Så, det hela ska nu börja med att jag ska börja äta nervlugnande och om fyra veckor ska sjukgymnasten börja jobba och se vad han kan göra. Det har i alla fall börjat och det känns jätte bra.

Efter detta for jag ner på stan där Petrus mötte mig. Lyckades köpa en kalender (äntligen), två par svarta byxor och ett par fina Vagabond. Väl i kassan visade det sig att det var halva priset också. PERFEKT! Helt underbart.

Sitter just nu och äter chips och ser på film med Petrus och hans mamma efter att ha varit på Ica MAXI och handlat.

Tar en tidig buss in till Vännäs imorgon för att jobba fram till klockan ett då jag ska på möte på Arbetsförmedlingen. Vi hörs! :D hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar