måndag 15 oktober 2012

Helg vecka 41 och snart är det nytt år

För någon anledning känns det som om jag har ett liv igen nu.
Har varit himla upptagen på sista tiden. Jobb och vänner. Speciellt nu i helgen. Heeerrreeegud. Har inte träffat så här mycket människor på väldigt väldigt länge. Men jag har ändå hunnit röja undan lite på mitt rum. Effektiv?

Fredagen spenderades med Towefian. Hon slogs med mjölet och brände våfflor. Vi såg på säsongspremiären av Vampire diaries och mös bara som vi inte gjort på länge. Bra kväll tycker jag.

När jag sedan skulle åka buss hem så var det ett creep som gjorde att jag missade Vännäsbussen. Vilket resulterade i att jag tog första bästa buss bort från Vasaplan och hamnade i Röbäck hos en ovetande Petrus. Ringde och väckte honom och sov sedan där innan jag började min lördag.

Lördagen började jag med frukost hos Petrus. Tog sedan en buss hem för att städa.

19.35 kom Viktor och Patrik och hämtade mig. Bio stod på schemat. Vi mötte upp Alfred, Jonte och Jonas i stan och såg sedan TED. Efter detta så fick jag skjuts ut till Petrus igen.

Söndag var en dag av äventyr. Åt scones och drack te till frukost och tog sedan en dusch. Blev efter detta upphämtad av mamma för att fara ut till mormor och morfar. Morfars 70-års middag stod på schemat. (bara nästan en månad senare ;) ) Levar hotell i Nordmaling var destinationen och det var en väldigt mysig kväll med alla "Holmsundare" och familjen. God mat på det också!

och avslutade helgen gjorde jag med Alfred. Ringde hit honom när jag kom hem från Nordmaling. Efter några timmar av "djupa" diskussioner skickade jag hem honom då jag insåg att jag skulle börja jobba klockan sju på måndag morgon.

Helt utmärkt helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar