söndag 7 oktober 2012

2012.10.07

Ligger i min säng och tittar på väskan med London kläder, tittar på tvätthögen på golvet, högarna på skrivbordsstolen och fåtöljen. Tittar på att disk och känner att det skulle behöva städas här och jag vet att toaletten skulle behöva skuras och jag vet att det är kaos i köket. Har just startat en diskmaskin så något har jag gjort i alla fall!


När jag klev upp tidigare möttes jag av att det låg en Olle i soffan i hallen här uppe.  Höll på att flyga i taket av rädsla. Kunde inte koppla vem det var först. Efter denna skräck upplevelse har jag ätit lite lite tårta och sett på Hart of Dixie. Tänkte alldeles snart gå ner och göra i ordning lite mat och sedan se någon till serie. Har ju några avsnitt att se från förra veckan och denna vecka. Har betat av 4-5 avsnitt igår så har en lång väg att gå. ;) Måste ju dock hinna städa också! Så vi ser väl. Hare


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar