måndag 29 oktober 2012

2012.10.29

Helgen bara flög förbi.

I fredags for jag in till stan för att lämna in bilderna, Mia fanns inte i stan dock. Så jag gick och sa hej till Freyja när hon jobbade sen blev jag hämtad av Petrus och for ner till honom.

Under lördagen hann jag träffa mamma, Alfred, och Jonas innan jag, Petrus och mamma for och åt på Great eastern. Höll på att äta ihjäl mig och Petrus åt råa räkor ;) haha. Efter allt ätande åkte jag och Petrus tillbaka tillbaka till honom för att göra oss färdiga för Moas halloweenfest.

Söndagen tillbringades till största del i sängen. Söndagar som dom ska vara. Serier, musik, körkortsteori. Sen skulle jag bege mig hemåt men "missade" bussen. Den verkar ha slutat köra igenom Röbäck. :( Väl hemma ringde Alfred. Träffade honom en stund och när han farit så startade jag några serier igen. Sen sova jag förevigt kändes det som.

Inget jobb idag, vilket känns lite både och. Skönt att få göra ingenting igen samtidigt som pengar alltid är trevligt. Nu ska jag se på Two and a half men och sedan duscha. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar