tisdag 23 oktober 2012

2012.10.23 Snabb sammanfattning och THE KILLERS

Tiden bara springer förbi och jag gör saker hela tiden. När hände det undrar jag?!

I fredags fotade jag åt MVG på en modevisning. Väldigt roligt och ska ikväll sätta mig ner med bilderna. Har ju förtusingen inte hunnits med tidigare!! Tog efter jobbet en fika med Freyja och begav mig sedan till Petrus för middag och mys.

Lördagen kom och jag blev 19 år. Jag fick en "sconestårta" till frukost och vanliga tårta väl hemma. Towe kom hit och Freyja dök upp på natten sen. Dock var jag tvungen att skjutsa hem henne direkt. Äschans, fick en kram och en tårta i alla fall! Jag och Towe besökte även den omtalade lagfesten.

När söndagen sedan kom lämnade Towe mig och Emelie hämtade mig. Heldag med Emelie stod på schemat. Massa prat avslutades med bio och Paranormal activity 4. Perfekt avslutning.

Måndag innebar jobb och sedan tog jag bilen och for till Petrus.

och dagen till ära har jag jobbat igen och även beställt biljetter jag aldrig någonsin trodde jag skulle få beställa!!!!!!

THE KILLERS I GLOBEN 28 FEBRUARI!!!!!!!
Livet är rätt bra nu måste jag få säga. Nu ska jag äta lite tårta och sedan börja med bilderna. PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar