onsdag 25 juli 2012

2012.07.25

Igår kväll/eftermiddag for jag in till Towe där det bjöds på middag och mys. Vi såg på Vampire diaries, Teen wolf, och filmen LOL. Vi pratade pojkar och andra stora punkter. Tog en promenad i dimman och tog sedan ett rejält kvällsfika. Välbehövlig kväll.

Tiggde till mig skjuts hem av Alfred idag och blev sedan tvingad av samma unge herr att fara ut och springa. Katastrof är att ta i. Men bra gick det inte. Hamnade tillslut på Shell där vi gjorde Viktor sällskap i någon timme. Efter allt detta var det dags att bege sig hemåt igen.
Väl hemma fick jag något ryck och började städa badrummet och mitt eget rum och mitt i allt städande dök Alfred upp en stund. Denna dag avslutar jag med lite Vampire diaries, kladdkaka och sömn. PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar