måndag 23 juli 2012

2012.07.23

Jag återvände hem från Skellefteå och årets upplaga av Trästock igår eftermiddag. Jag har träffat otroligt mycket fint folk, sovit en natt och sedan suttit vaken en annan. Helt ensam bestämde jag mig för att gå på äventyr medan alla andra sov. Mellan klockan 03-06.30 vandrade jag runt på campingen i min ensamhet då verkligen alla tycktes sova. Stötte ihop med två killar, snackade med dom ett tag, bestämde mig för att sova, vände tillbaka, söttte på ytterligare en snubbe, pratade, snubblade och sedan kring halv nio när jag prompt bestämt mig för att sova vaknade alla andra. Sov i alla fall i ungefär en timme sedan började vi packa ihop för att dra oss hemåt. Vi åt på max och efter detta fick jag någon timmes sömn till innan det blev party i bilen. Väl hemma gick jag och la mig. Jag bara sov och sov och sov tills idag. Idag känns som en väldigt jobbig baksmälla. Utan slut.

Har i alla fall haft en trevlig helg och det tackar jag för! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar