torsdag 5 juli 2012

2012.07.05

Började dagen med en cykeltur till Vännäs, mamma fick en däng av något som liknade magsjuka så jag fick cykla ensam. Klev klockan 10 in på arbetsförmedlingen och fick det bortgjort. Är nu inskriven och allt sådant. Perfekt. Dock tog detta besök lite längre tid än planerat och jag skulle åka buss 11.28 från Vännäsby.. Det blev stressigt då jag 11.06 fick börja cykla hemåt.


MENJAGHANN! Snabb som jag är. Väl i stan mötte Alfred upp mig och vi inväntade tillsammans Freyja, Annie och Rebecca (Freyjas kompisar från Australien). Första stopp blev ICA superTeg och sedan dog vi allihopa på stranden i Bettnäs. Bad, värme och sol. Ultimat dag förutom det jag har att vänta inatt... Kan ju inte annat än bli en rolig natt...


Hahha.... kaaaooos... Dagen bjöd på lite skavsår också. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar