söndag 8 juli 2012

2012.07.08

Hahha jag bestämde mig officellt för att inte går och lägga mig. Tänker se en film och sedan senare i eftermiddag bege mig mot Vännäs för att återlämna en cykel jag lånade natten till igår och hämta mina grejer hemma hos Viktor.

Annars då? Gråddagen bestod av båt med Viktor och Alfred, grillning med samma herrar och massa fler. Efter att vi fått i oss lite mat anslöt ytterligare ungdomar och kring 01.00 begav vi oss ut på samhället. Timmarna flög iväg snabbt och kring kvart i sju började jag och Viktor gå tillbaka mot honom. Morgonen blev även den ganska intressant då Viktor bestämde sig för att sova på bron och jag ta hans säng. Vaknade dock väldigt snabbt i panik kring 9 och kunde sedan inte somna om. Var Viktor befann sig vid detta läge har jag inte den blekaste om. Kring 10.00 flydde jag fältet då jag hörde att någon i huset klev upp. Sprang förbi på ICA köpte frukost och tog sedan en buss hem. Vännäsdagarna alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar