söndag 1 juli 2012

2012.07.01

Idag sov jag inte alls lika länge, gick ner och åt frukost och väntade mig att någon skulle ligga i min säng när jag kom upp på mitt rum igen. Fick panik när ingen låg där, tänkte att jag dödat personen. hahha. Varför skulle det ens ha legat en person i min säng? Gud.

I övrigt, idag ska jag sminka mig och inte sätta upp håret i en svans sedan ska jag ska jag åka med min mor in till stan för att hämta hennes börs. Hon är så pass senil att hon glömde börsen i taxin igår ;) Känner mig nästan frisk idag också. Lite snorig, lite hostig, lite öm i kroppen. Ingen feber idag. Life is good. Towe kommer hem ikväll/inatt. Hoppas hon haft det legendary men jag tycker hon varit borta förlänge nu.

Det är första juli idag också. Tiden går lite för snabbt tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar