onsdag 2 november 2011

Allt jag skriver är en påminnelse

Detta är en påminnelse om vad jag SKA göra ikväll.
Moa, du måste, hur lite du än vill, börja med psykologin.
Du måste även leta upp ditt minneskort till kameran + minneskortsläsaren.
Imorgon far du till Forsmark, vilket betyder att du MÅSTE packa.
Var snäll och gör allt detta.

Till alla er andra, jag är stressad som ett monster och gör ingenting alls. Beställde just material till mitt PA-100 så nu kanske jag kan börja jobba under nästa vecka.
Idag kom min Håkan DVD som jag fick i födelsedagspresent :] Har dock ingen tid att se den just nu och Towe vill nog inte se den med mig i helgen, MEN VEM VET :o

Jag sitter för första gången på 3 år på vår staionära dator och skriver. Så himla skönt och han som ockuperar den annars är borta på lan med SIN nya dator. Så den är leedig till för mig. Haha skönt. Allt är så himla skönt idag. Eller? Inte ok dag alls. Vill bara slita mitt hår.

Ikväll, psykologi, packa, Greys och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar