måndag 21 november 2011

2011.11.21

Alla som träffar mig dagligen vet att jag är less på skolan. Att jag bara planerar att plugga och att jag aldrig städar mitt rum. De vet också att jag är tröttare än vanligt, att jag inte hinner se på serier, att jag har ont i min rygg och min käke och att jag inte egentligen vill kliva upp alls.


Jag försöker få ordning på studentmössan och försöker försöker och verkligen försöker fokusera och lära mig något i skolan. Men helt ärligt, jag vill inte, jag orkar inte och jag ser inte varför det skulle fungera nu när det aldrig någonsin har fungerat förut.

På psykologin pratar vi om jobbiga ämnen och livet i allmänhet är tungt.

1 kommentar:

  1. du beskrev mig ganska bra där upp tyck jag, "träffar mig dagligen". been too long now, cant wait until tomorrow<3 och ja, allting ordnar sig tillslut, i promise.

    SvaraRadera