lördag 12 november 2011

2011.11.12

Det blev tyvärr inget Holmsund i helgen.
Jag kände mig hängig och trött igår och orkade inte ta en buss ut dit och idag far mormor och morfar bort på middag och då kändes det tråkigt att sitta själv hemma hos dem. Så jag valde att stanna hemma och plugga istället. Jag är nu så gott som klar med första delen i religionsplugget, Kristendomen. Det tänker jag fira med en film och sedan äta lite middag och efter det sätta igång med del 2, Islam.
Mamma och pappa är i Sundsvall och Erik hos någon kompis. Förhoppningsvis stannar han borta hela kvällen så jag kan hålla fokus på plugget så länge som möjligt.

Nu, film.

2 kommentarer:

  1. Sv: Jag vet. :( tänker mig ändå att det är ju finast att ha honom över hela klänningen så de blir nog med porträttet kanske..

    SvaraRadera