söndag 13 november 2011

2011.11.13

Om jag ska lägga svart på vitt, alla korten på bordet.
All stress över skolan just nu handlar om dålig planering och noll framförhållning.
Jag ger upp med att plugga religion nu, det jag inte har lärt mig i helgen kommer jag troligtvis inte att lära mig. Imorgon tänker jag viga min kväll åt naturkunskap och sedan innan jag går och lägger mig snabbt gå igenom religionen.

Sen på tisdag är jag fullt uppbokat. Religionsprov, körlektion, psykologi och sedan... Twilight från 15.30 och framåt. Alla fyra filmer ska betas av under kvällen/natten nere på SF bio. Hur jag planerade när jag gick med på detta är en annan femma. För på onsdag morgon har jag naturkunskapsprov...

Wish me luck. Nu tänker jag se på en film och sedan sova tills klockan ringer imorgon kl 06.30 och jag måste till skolan för att starta arbetet med informationskampanjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar