måndag 7 november 2011

2011.11.07

November bara flyger iväg. Det har gått en hel vecka.
I helgen var jag i Forsmark. Hängde lite med Robin och Towe. Och alla andra! Henry, Towe och Robins farfar, fyllde 80 år förra veckan och det firades med dragspel och mat.
Annars så... vi promenerade, tvättade bilen, såg film och mös.

Att jag inte pluggade ett dugg i helgen är bara ren fakta. Vad kommer jag göra åt det? Köra lite bil.
Jag åker snart ut och övningskör lite med pappa och efter det hade jag tänkt plugga körkortsteori och Psykologi.

Towe, om du läser det här. Jag tror nog jag kan klämma in att bowla med er på onsdag. Allt för din skull.

1 kommentar:

  1. Du vet att jag tycker att du är bäst i hela världen eller hur? DU ÄR DET BÄSTA JAG VET SUGARCUPCAKE! Plugget löser sig, vi kör en lång pluggdate på fredag (till söndag)och innan det får du försöka plugga med din mamma så mycket det hinns! PUSS PÅ DIG FINASTE!!!

    SvaraRadera