fredag 14 oktober 2011

6 dagar

Idag är det fredag igen.
Jag försov mig och hade en lektion.
Sedan gick jag förbi på min praktikplats och hos optikern.
Efter det körde jag hem.
Freyja åker till stockholm och sedan till Island och jag hann inte säga hejdå. Hon blir borta alldeles för länge och jag kommer sakna henne. Tur att Towe är hemma.
Jag har hämtat min nya hårddisk, så nu ska jag rensa och flytta lite grejer från min gamla och tömma alla usb minnen in på hårddisken och ja, allt blir bra.

När jag var på stan hann jag titta på 3 par skor. 2 av dem tror jag faktiskt jag ska lyxa till och köpa. Gick även förbi på H&M. Hittade massa fint jag kanske kan unna mig. Hittade även en klänning igår på ONLY jag är lite sugen på. Sen är jag jätte jätte sugen på att köpa och läsa massa bra och fina böcker.

Det var allt från mig.

1 kommentar:

  1. sv: jajaja! krille var typ också på! blir ju kult om vi drar dit flera stycken :D

    SvaraRadera