tisdag 18 oktober 2011

2011.10.18

Väntar på att det ska bli fredag.
För på fredag kommer det ett nytt Community, ett nytt Big bang theory och ett nytt Vampire diaries. Jag har 5 Parenthood avsnitt liggandes på datorn som jag inte vågar se. Sex avsnitt imorgon.

Praktiken flyter på bra. Det har bara gått två dagar hittills. Men dessa två veckor kommer nog vara över väldigt snabbt.

Nu tänker jag ta fram körkortsboken och försöka börja. Tänker även påminna mig själv om att jag måste plugga religion och psykologi. Troligtvis naturkunskap också. We'll see.

Vad mer? Inger för tillfället förutom att det bara är en tisdagskväll och en onsdag kvar innan jag blir gammal som gatan och får göra nästan vad som helst.

2 kommentarer:

  1. VAD HÄNDER MER PÅ FREDAG?! JA JUSTE MOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    SvaraRadera
  2. lol
    längta till fredag för att se serier
    lol

    TAGGA FIVEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera