söndag 16 oktober 2011

4 dagar kvar av mitt sjuttonåriga liv

Ett hej från en rätt så upptagen tjej.
Jag startade helgen med att köra hem från staden. Avslutar den med att sitta och plugga (har dock inte kommit så långt på denna dag ännu)

Fredag:
Towe kom hit efterskolan och hon var så duktig att hon lyckades kliva av på rätt hållplats. Duktig tjej! Vi begav oss upp till Mikael där vi hängde med honom, Petter, John, Pontus, Jocke, en annan Mikael och Johan. Pojkarna spelade poker medan jag och Towe såg på IDOL. Vi spelade Amnesia en del också. Bra kväll, med bra folk.

Lördag:
När vi sedan vaknade på lördagen så gick vi ut en stund (jag och Towe). Sa godmorgon till pojkarna utanför Blå och begav oss sedan in till stan. Fest i Bullmark med Moa och Tobias stod på schemat. Vi gjorde oss i ordning och kring 22 var vi i Bullmark.
Jag och Towe bestämde oss dock väldigt tidigt för att ringa efter Robin och be honom skjutsa oss till stan så vi kunde ta en buss tillbaka till Vännäsby.
Så jag kan säga att Lördagen avslutades klockan 5 imorse i Brån, hos Petter, med John, Mikael, Petter och Towe.

Just nu ligger hon Towe fortfarande och sover och senare idag ska jag plugga. Imorgon börjar praktiken och efter två veckor får jag äntligen höstlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar