torsdag 6 oktober 2011

2011.10.06

Konstig dag med sovmorgon, som inte blev någon sovmorgon eftersom Erik fyller 14 år. Klev upp sjöng för honom och gick och la mig igen. Kunde dock inte somna om. Väl på skolan presenterade vi våra projektarbeten med en affisch som jag har jobbat på.

Sen hade vi foto och sen kom jag hem. Åt hämt Thai och såg på film med familjen.

SEEEEN! Vet inte om jag nämnt det, men Jag blev för några veckor sedan erbjuden av Towes pappa/familj att följa med dem till Skottland till våren. Det roliga är.. att det troligast faktiskt blir av! :D :D :D Har lovat att så fort som möjligt ge dem ett svar (Imorgon)

Nu ska jag sova och imorgon bitti ska jag till tandläkaren. Godnatt!

Ja, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LILLEBROR!

1 kommentar:

  1. Åk till Skottland, ÅK ÅK ÅK. Världens finaste ställe, har varit där två gånger varav en vi åkte igenom hela landet från norr till söder. Älskar människorna, miljöerna, allt!

    SvaraRadera